Merhaba ben de Yozgattayım,planlı doğum değilse hangi doktor varsa doğuma o giriyor diye biliyorum. Son anlara kadar sancıyı kendiniz ebelerle beraber bekliyomuşsunuz doğum olacağı anlaşıldığında doktor geliyormuş. Sizin kaçıncı haftanız gebe okulunda pilates varmış,gidiyor musunuz?