reys Oysho çantayı 4000 tl iken kasım indirimlerini bekleyeyim diye almadım 4590 oldu. Fiyatı düşer mi sizce alayım mı?
reys monica50 evet pahalı ama diğerlerine baktım içime sinmedi almazsam aklımda kalacak yine gidip sonra alacağım maalesef
monica50 reys ben de çok beğenmiştim prego jasmine buldum muadil olarak ve çok memnunum bir sürü gözü var kaliteli bir çanta bakmanızı tavsiye ederim
reys Daisyy000 evet pahalı ama baktım bugün e bebekte içime sinmiyor başka bir şey onu beğendim ya şimdi. Bunun da pahalısını almış olayım ne olacak ki
Dryclb3 reys Bencede bekleyin derim genel olarak fiyat gereksiz görülüyor yüksek olduğu için ama henüz kullanmadım çok kaliteli ve çok işlevli , sürekli çanta değiştirmektense bir kere iyisini alıp kullanmayı tercih ederim
Ecisbicis reys en son indirimdeyken girmemişti, gereksiz pahalı ve çok sıkışık evet bir sürü gözü var ama dapdar bir çanta, bir şey bulana kadar çocuk ağlarken çatlar