Kızlar kısmet olursa yarın sabah 39+0 oluyorum ve 2. Sezeryanımı olacağım bir oğlum var 4 yaşında onu düşünmekten doğuma odaklanamıyorum ama aynı zamanda da çok gerginim stresliyim sürekli dua ediyorum kolaylıkla sağlıkla sıhhatle kucağıma alıp oğluşumun yanına gelelim diye rica etsem sizlerde bana dua eder misiniz 🥹🥹🥹❤️❤️ Ben doğum anında hepinize sağlıkla kavuşmanız için ve bebek isteyen bacılarımada sağlıklı bebekler nasip etsin diye dua edeceğim inşallah 🤲🏻🥲