Elim ayağım titriyor ağlıyorum yazarken. 2 aylık bebeğim uyuyordu bende yanında uzanıyordum
Bir an garip sesler çıkarmaya başladı kucağıma aldım tükürüğünü yutmuş sanırım nefes alamıyordu. Eşim de çalışıyor. Allahım sırtına vuruyorum vuruyorum ses seda yok elim ayağım boşaldı. Yan komşumu sevmem etmem. Üstüm başım da açık saçık ( normalde tesettürlüyüm ) en son aklımdan geçti dedim koşa koşa kapılarını çalayım kim açarsa açsın yeter ki birisi evladıma yardım etsin 🥺 Bir 10 saniye kadar sürmüştür tüm bu olanlar ama bana 10 dakika gibi geldi. Çok korktum. En son eğdim biraz aşağı daha sert vurdum ağlamaya başlayınca dünyalar benim oldu. Normalde ağlamasın diye elimizden geleni yaptığımız bebeklerimiz için ben bu sefer ağlasın sesini duyayım diye elimden geleni yaptım 😰 Allah kimseyi çaresiz bırakmasın