sibelgoksu Hayırlısı ile yarın ikinci kez anne oluyorum 🧿13 aylık bebeğim var ona kıyamam ilk kez ayrı kalacağız :) dualarınızı bekliyorum kızlar
bebeklerim__ sibelgoksu oyyyy cok küçükmüş oda canim smdi seni hevesle evde bekleyecek 🥹🥹 sag salim pozitif dogum hikayeni okuyalım inşallah ♥️🥹