BeyzZaA ben 1 hafta önce aynı ağrıyı çektim. Hiçbir şeyin faydası olmadı. Parol hafifletmedi bile bendeli ağrıyı. Ladın doğuma gittim. Muayene etti önce ona göre bir yazı yazı şu şu uygulamalar yapılabilir riskli değil diye. O kağıtla diş doktoruna gittim. Mecburen dişim çekildi. Diş çekildikten 1 saat sonra ne ağrı kaldı me de başka bir şey kendime geldim