4567788 Kızlar 30 haftayım arada bir kalbime ağrı giriyor bazen kalbim çarpıyor heyecan gibi ama kendimi bıraksam baygınlık geçireceğim sanki yaşayan varmı hamilelikten dolayı mı ? 3. Trimestere girdiğimden beri yaşıyorum bunu günde bir kere de olsa ..
Nibozog 4567788 anksiyete panik gibi olabilir canım. Kafana taktığın bir şey seni endişelendirecek bir şey yaşadın mı
BlackFish2113 4567788 yüksek tiroidim var bu genelde kalp çarpıntısına neden oluyor. Tiroidlerinizi kontrol ettirmediyseniz baktırabilrisiniz. Benim hamilelikten önce olduğu için hamileykende ilaç kullanıyorum ve doktor kontrolüne gidiyorum sürekli. Hamilelikte tiroidi yükseltebiliyor o nedenle baktırmakta fayda var.
tugceelaa 4567788 bende yaşıyorum ama benim dün çok uzun Sürdü 20-25 dk kadar ve artık bayılma noktasına geldim misafirdim bi yerde kimseyi korkutmak istemedim yoksa hastaneye gidelim dicektim kardiyolojiye gitmemi önerdi kendi doktorum bende 27. Haftaya girmek üzereyim
vanilya_kokusu_ tugceelaa bende çok yaşıyorum ya evden çıkmayi hiç istemiyorum başkasinin evinde olsa diye ama kendimizi sakinleştirip bu durumu kabulensek aslında pek bişey olmayacak çünkü sanırım buradaki herkes bunu yaşıyor bide benim yemeklerden sonra aşırı oluyor sabah kahvaltısı yaptım nefes nefese kaldım uzanfim hemen
4567788 tugceelaa bende doktorumla görüşeceğim benim korktuğum şey son zamanlardaki kallp krizi artışı umarım gebelikle alakalı bişiydir 😏
4567788 vanilya_kokusu_ kahvaltıdan sonra da oluyor aynen, ama bende çoğunluk olarak trafikte arabada, yada akşamları oluyor internetten baktığım kadarıyla anne bebek için de kan pompaladığı için kalp ağrırmış umarım öyledir..
tugceelaa vanilya_kokusu_ belki de normal yaşamamız gebelikle ilgili muhtemelen ama bilmiyorum o an çok panik oluyorum ben hele uzun sürünce
tugceelaa 4567788 gebelikte zaten kalp bebek içinde çalışıyor ekstra efor sarf ediyor kalp ama ne bileyim ya o an çok farklı hissediyorum ölüyor gibi
vanilya_kokusu_ 4567788 yani ister istemez insan korkuyor valla 🥹kalpte bişey olmasın da son zamanlarda gerçekten kalp krizi artmış baya ama ben sanmıyorum onunla ilgisi var belki gebelikten kaynaklı
vanilya_kokusu_ tugceelaa bende öyle bayılmaktan çok korkuyorum mesela bazen ve son zamanlarda aşırı bu durum herkeste artı panik yapıyorum çok inşallah kalp yıpranmaz bu durumdan kardiyoloji kaç defa baktı hata en son Haziran’da gene gittim bana dedi kalbinde hiç bir sıkıntı yok
4567788 tugceelaa @vanilya_kokusu_ Aynen dediğiniz gibi sanki fenalık geçiriyorum o an ölücekmiş gibi oluyorum. Demekki çoğumuzda böyle olduğuna göre gebelikle alakalı diye düşünüyorum
Cicek_ Benimde genelde kahvaltıdan sonra çarpıntım oluyor, göğsüm daralıyor. Oluyormuş gebelikte diyorlar, inşAllah ondandır.
vanilya_kokusu_ 4567788 Benim bu arada İlk gebelikte de aynıydı sonuna kadar nefes nefese kalıyordum ya
zeynepctk 4567788 benim de ilk hamileliğimde oluyordu hamilelikte kalp hastalıkları çıkabiliyormuş diye duymuştum kardiyolojiye gitmiştim bi sorun çıkmamıştı. Sizde tedbir amaçlı bi gidin isterseniz
Cicek_ vanilya_kokusu_ bende kötü oluyorum ya, derin derin nefes alıp veriyorum öylelikle biraz iyi oluyorum