Bol meyve yiyorum. 2 aydir icmedim sanirim ama kemik suyu da ictim ara ara, tavuklar hormonludur belki diye cok tuketmemeye calistim ama baget de kaynattim arada. Bunlar da kolajen olmus olabilir. Hic catlagim olmadi. Bacaklarimda onceden de catlak vardi, onlar yine olusur muydu bilmiyorum ama belki meyve ve kemik sulari ise yariyodur. Suyu cok fazla ictigimi soyleyemem ama o da onemliymis. 4., 5. Aylarda yag surmustum, yaz bitince sikilip biraktim, aylardir bisey surmedim. 8 ayligim su an