durubebi 25 haftalık hamileyim. İkinci trimesterda baş dönmesi yaşıyorum. Sersem gibiyim. Ölçtüğümde 106-60 çıkıyor. Sizce normal mi panik mi yapıyorum?
Ruyasekr2089 durubebi benimde tansiyonum çok düşüyor 8\5r düşüyor 6ya düşüyor buda bende baş dönmesi yapıyor