[silindi] brfn2110 benim 7. Hafta itibariyle mide bulantısı, koku hassasiyeti başlamıştı. 8. Haftada zirve yaptı. Şuan 11+5 oldum hala daha devam ediyor. 7. Haftaya kadar hiçbir şeyim yoktu.🥹
kubraemir34 brfn2110 ben beş haftalığına bugün tam beş haftalık oldu sırtımın ağrısı daha yeni geçti öyle bir sırtım ağrıyordu ki nefesimi kesiyordu
honeyandsun Ben de 6.haftama girdim. Mide bulantım çok ama kusamıyorum 🥲 Dün elime poşeti alıp bekledim bir ümit kusarım belki diye. Bir de bende gaz ve karın ağrısı çok oluyor
brfn2110 honeyandsun ay bende de gaz oluyo ya hafif karın ağrılarım da oluyo arada kalp atışını duydunuz mu
senaaaaaaaaa1 honeyandsun bende cuma gideceğim kalp atışı için cuma 6+6 oluryorum siz kaç oluyorsunuz
senaaaaaaaaa1 girls35 hayırlısı ile kalp atışınıda duyun inşallah vallah günler gecmiyor ya stres oluyor insan 🙈😊