kızlar 7 haftalık ikizlere hamileyim açlık kan şekeri Max 24 olması gerekirken benim 20 çıktı ve doktorum çoğu gıdayı kesti pirinç şeker patates vs kilom da 73 olduğu için günde sadece sabah ve akşam olmak üzere toplam iki dilim kepekli ekmek yiyorum diğer yediklerime de çok dikkat ediyorum fakat genel olarak açım gebelikte şekeri yüksek çıkanlar neler yaptı 🥹