Nur9707 14 ayar sık örtülü gurmet yada 22 ayar bileklik ince bişey bakıyorum. doğum hediyesi olacagı ıcin bozdurmayı düşünmüyorum o yüzden yatırımlık olmadığından 14 ayar bakıyorum. kullanan var mı? samanyolu da var ama kullanıssız ve zayıf görünüyor
Havin49_ yorgunannis normalde 22 ayar daha iyi cnm daha dayanıklı benim 22 ayar be 14 ayar yüzüğüm elimdeydi kaza yaptık elimi cama vurdum 14 ayar yüzüğüm çöp oldu paramparça oldu 22 ayar hiçbişey olmadı
yorgunannis Havin49_ inanır mısın bende de tam tersi oldu😂😂 22 çöp oldu 14 aldım o da kaş kere takıldı bir yerlere hala duruyor