3673 çevremde vardı normal doğum yapan. Bir sorun yaşamadılar. Yanlış hatırlamıyorsam dr Okan bey vardi. Genelde riskli kisilerin yada bebeklerim doğumlarını girer. Kötü bir duyum almadım. Neden şehir hastanesi yada özelleştiri tercih etmiyorsunuz. Tıp fakültesine öğrenciler de giriyor diye pek tercih edemiyorum ben muayeneler için. Yani mesela profla görüşüyorsun operasyona girerken başlangıçta 4 5 dk duruyor öğrencilere devrediyor son 2 dk da bakıyor kontrol gibi. Çıkıyor gidiyor. Yani doğum dışındaki operasyonlarda ki duyumum bu. Ama doğumda da böyle mi bilemiyorum tabiki.