Selamlar kızlar doğsun doğsun dedim bebiş beni de şaşırtıp geldi. 30 ekim gecesi kramplarım ve son bir kaç gündür de adet sancısı gibi sancılarım vardı ama yalancı kasılmalar felan diye düşünüp çok önemsemedim belki de öyleydi hala bilmiyorum. Son bir kaç gündür de iç çamaşırım ıslanıyordu ama çok hafifti onu da önemsemedim. 31 ekim günü geceden zaten uykusuzum ağrı kramp bebek uyutmadı neyse gittik kontrole bu arada bebek hep makat duruştu tabi yine dönmemiş nstte hafif sancı çıktı akşamdan malum ama max 40 larda. Sonra hafif ıslanmayı söyledim doktoruma dediki bakalım bir baktık bebeğin suyu bitmiş🙈 hemen doğuma dedi nasıl ya felan oldum şokum tabi ben o gün artık gün alırız diye düşünürken o gün doğuma alcaz dedi. Aynı dk yatış verildi yattık duşumu bile hastanede aldım. 10 da yemek yediğim için ameliyat 16.00 a planlandı. Ameliyat için anestezi onayı vs alındı saat geldi beni hazırlayıp götürdüler. Spinal iğnesi gerçekten hiç acıtmıyor damar yolundan farksız iğne vuruldu tamamen uyuşması 5-7 dk sürdü. İlk baş ağırlık hissi sonra karıncalanma sonra sıcaklık derken doktorum geldi selamlaştık hiç başlıyoruz felan demedi bi kıpırdamalar hissediyorum ama. İki kez midem bulandı anestezi teknikeri hemen ilaç verip halletti başımdaydı her an sonra o kıpırdamalar başladıktan 5 dk sonra bak bebeğin dediler aaaa doğdu mu dedim önce temizleyip bana gösterdiler sonra yanıma verdiler sonra beni kapatmaya başladılar. Çekiştirmeleri hissediyorsunuz evet çok çok az göğüs altım acıdı çekiştirmekten ama genel olarak sıfır his. Ameliyat bitti hemen yukarı çıkardılar hala his yok mükemmeldi her şey. Yaklaşık 4 saat sonra hisler tamamen geldi ağrı kesicilerin etkisi geçince mahvoldumm göbeğim gitmişti gecesine gazdan şişip kocaman oldu ben acıdan kıvranıyorum başta yürüdüm ayağa kalktım ama saat ilerledikçe gaz ve ağrı beni mahvetti ilk gecem sıfır uyku ve acı dolu geçti. Sezaryen çok rahat ama sonrası için aynı şeyi diyemicem. Ertesi gün artık 20 saattir gaz sancısı çekiyorum ilaç verdiler gazım çıktı o an dedimki heh işte bu baştan yapılsa. Beni en çok zorlayan nokta bu oldu sütüm geldi ama o gece çok azdı mama desteği aldık. Taburcu olurken gaz ilacı sayesinde iyiydim şimdi 3.günümüz bebek bakmak zor iş heleki sezaryen iken. Ağrı kesiciler ile günü kurtarıyorum. Güzel başlayan bir doğum hikayesi sonrası bir ameliyat süreci malum çok güzelleyemicem her ameliyat ağrılı sızılıdır diye düşünüyorum 🤔 bebek bekleyenlere bir an önce kavuşmanız dileğiyle sezaryen olacaklar da gaza dikkat ☺️ iyii akşamlar