Smaa12 Kızlar bat 30 eylüldü 31 Ekim betahcgm 29.6 bugün akşam 83.4 belirti olarak bulantım var sadece bu değerlerde yükselir mi bilmiyorummm normal mi gidiyor gebe miyimm
Yasoss Smaa12 evet hamilesinix 2 günde bi iki katına çıkarsa zaten sorun yoktur inşallah ayrıca belitiler 6-7 haftadan sonra oluyor genelde bazen hiçte olmayabiliyor
Smaa12 Dün açık pembe peçeteye silmeyle akıntım geliyordu bugünde kahverengi hafif bir iki kere geldi bilmiyorum korkuyorum genelde daha yüksek seyrediyor değerler