SydYsf Kizlarrrr bugün nisanim geldi ... doktorumu aradim tamam dedi sancilari beklicez 48 saat sürebilir fln dedi ... bel agrisi var birde bebegin kendini yavasdan asagaya ittirdigini hissediyorum büyük bi ihtimalle acilmam var burda kontrol etmiyolar yurtdisindayim ... nisani gelen varmi ? varsa beni bilgilendirirmisiniz :(
Mrvkoz SydYsf az önce geldi nişanım 🙈 geceden beride agrılarım vardı şimdi dakika tutucam kasılmalarımı agrılarımı takip edicem 🙈 rabbim yardımcımız olsun 😇
Benimisteo SydYsf Valla bi cocuk dogurdum aynen bende yurtdisindayim nisanimin geldigini bilmiyorum bile. Burda okuyorum ya heo arkadaslarima sordum kizlar nisan nisan diyolar o ne😄 kimse bilmedi. Allah yardimcin olsun cok heycanli bi surec♥️
SydYsf Mrvkoz ayyyy hadi hayirlisiii :). bende uyuyamiyorum ama sanci diye nitelendiricegim bisey yok :) yani kasilmam var ama sanci degil :)
Mrvkoz SydYsf benimki kendini hissettiryor belime vuruyor resmen bebeğin hareketlerini de takip et ne olur ne olmaz riske atmayalım 😊
SydYsf Mrvkoz dün kontrolum vardi nst ye baktilar sancilar gozukuyo :) ama ben hissetmiyorum bebek hareketli bugunde nisan gelince tamam dedim gelmeye niyetlendi hele sukur gzelce hazirlandim dusumu fln aldim bel agrim var okdr
Mrvkoz SydYsf benimkide aynı bende suyum geldi sandım hastaneye gittim hemen nst ye bagladılar sancı cıkıyor ama hissetmiyordum doktorum acılman var istersen hemen baslatayım doğumu dedi 😊 yok yok beklerim ben dedim
Benimisteo SydYsf Senin kaldigin yer neyle basliyo merak ettim😄 Cati muayenesi alttan bakiyolar demi. Evet ettiler son haftalari hep alttan bakiyolardi. Bide ben hastanede kaldim suni sanci yol gecen hani gibi gelen gecen bi yokluyodu. Bunu yazinca bile migdme bulaniyo... O yuzden dilerim ki normal sunisiz bi dogumum olur normal insanlar gibi🙄 Bende su an da biraz risk var o yuzden hep alttan bakiyolar. Senin muayenen nasil oluyo alltan oder?
SydYsf Benimisteo öncelikleeee günaydin :) ja bana suana kdr hic bakmadilar hep praxis deydi kontrollerim dogum icin hstaneye gittigiminde bakicaklar galiba ... ben z... deyim :)
SydYsf Aysenur_ertugrul normalde denilen sey kizlar erken gelirmis erkekler gec ne kdr dogru bilmiyorum ama :)
Benimisteo SydYsf Merhaba hemserim anladim Birbirinin dusmani iki sehir😄 Alttan niye bakmadilar aceba... bende iki cocukta da gayet alttan bakiyolar terbiyesizler.😂 Aman bakmasinlar daha iyi. Ne durumdasin simdi? Nasilsin
SydYsf Benimisteo iyiyim canumm :) biraz bel agrisi okdr :) bi gelsede kurtulsam kizima kavussam 😂😂😂 birde bi heycan var korkuyla birlikde :) acaba ne bekliyo beni ilk cocuk 🙄🙄🙄🙄 sen ne durumdasin