berr01 Merhaba, Kocaeli Şehir Hastanesinde Burçin Öğretmenler Yılmaz’a gidenler memnun musunuz acaba? İlgilenmesi vs güzel mi? Bir de muayene sırasında eşleri alıyor mu acaba?
Sonyaazz berr01 Gebe kalmadan önce doktorum oydu ama gebe olduğumu öğrendiğimden beri özele gidiyorum
berr01 Bugün Şehir Hastanesi Gebe Okulunun instagram paylaşımında gördüm, artık sancı çekerken refakatçi olarak eşler alınmaya başlanacakmış diye söylüyorlardı. Acaba muayeneyede alıyor mıdır?
sena_dgm Şuan 12. Haftamdayım 4 ünde ikili taramam var bir problem yaşamadığım sürece Arzu yavuz a giderim diye düşünüyorum bende rastgele randevu aldım Dr ları bilmediğim için
berr01 sena_dgm O da iyi ilgili diye okumuştum ama bir yerdede öğretim üyesi olduğu için muayenelerde asistanları oluyor falan yazmışlar. Siz öyle bir durumla karşılaştınız mı?
balcocuk sena_dgm evet Arzu hanım güzel ve ilgili bi dr bende onunla başlamıştım ama coğu zaman kendisi olmuyor öğretim üyesi olduğu için
berr01 Ben de 17. haftadayım, şu an Gölcük devlet hastanesinde Melek Hanıma gidiyorum. Çok memnunum ondan ama doğumu şehir hastanesinde yapmak istiyorum. O yüzden 20-25. Haftadan sonra falan oraya geçmeyi planlıyorum