Stresten oldugunu sanmiyorum. Ben de ara ara dudaklarimi yerim, parmaklarindaki ölü derileri yolarim. Dudaklarda da ölü derileri yiyerek basliyo olabiliriz. Stresten mi diye kendimi cok yokladim ama ellerim bos kaldikca bunu yapiyorum, dizi izlerken vs. Dudak yeme olayi da, bi kere yiyince oradaki deri zaten normal bir tabakada olmuyo, yine ölü deriler oluyo, onlari yiyip duruyoruz. Dudagin derisi normal deri haline gelene kadar sabretmemiz lazim, ölu derileri elimizle keselememiz lazim ama sabredemiyoruz iste. Ben de 1 haftadir biraktim gibi, biraz normal hale döndü dudagim. Su an yiyecek ölü deri yok mesela ve yemiyorum bisey, cunku yiyecek bisey yok.nher banyodan sonra, yumusadigi zaman, elimizle dudaktaki ölü deriyi keselersek yeme olayi olayi olmaz