inlilyd kızlar çatlak oluşumunun belirtisi ne oluyor nasıl oluyor siz de nasıl oldu biraz anlatır mısınız
beyzzsenturkkk inlilyd doğuma 2 hafta kala karnım dehşet kaşındı ve bir anda çatladı çok az çatladı kaşımamaya çalıştım ama engelleyemedim yani çatlayacaksa bazen doğum sonrası bile çatlayabiliyor insan bunu engelleyemiyor
annekiz6141 inlilyd Genetik olduğunu düşünüyorum ben hıc krem vs kullanmadım kasındımda hıc catlagım yok.. Arkadasım neler neler kullanmasına rağmen çatladı boydan boya..
kizmizimavi inlilyd benim karnım çok hızlı ve çok büyümüştü inanılmaz bir kaşıntı basmıştı özellikle o dönem karnımı. Sonra da çatladı zaten. Ne kullansam da fayda etmedi
inlilyd beyzzsenturkkk 32. Haftadayım henüz yok ama son haftalar karın daha da büyüdüğü için olacak diye korkuyorum☹️
annekiz6141 inlilyd Kaşımamaya calıs kuzum bide nemlendir sürekli 🌸 catlayacagı varsa da çatlar bısey olmaz bebısınden hatıra işte ne güzel 🙊😅