Selim_Alparslan amin inşallah ya işim gereği bu zamanlarda artık olması gerekli 6-7 aydır olmuyor yani birkaç ay içinde olmasını çok istiyorum yoksa çok ertelememiz gerekecek zaten 1-2 aya da doktorum Dekort başlayacak gibi görünüyor zaman kısıtlı olunca istemeden geriliyorum tabi Rabbim en hayırlısını nasip etsin ama çok üzülüyorum