Mucizem_63 evet. Hatta ben doktor değiştiricem. Kadın doğum doktorum bana boşu boşuna kan sulandirici kullandirmis. Alerjik reaksiyon oldum. Daha sabah acilde serum yedim..
Perinatoloji doktorum bebeğe baktı kan akımlarına baktı her şey çok iyi sadece minyon bebek dedi. Sizde Perinatoloji gidin lütfen akımlarına baksınlar sorun yoksa içimizi ferah tutup 37. Haftaya ulaşmaya çalışalım 💖