Bu ne biçim bi randevu sistemi anlamıyorum.valla geçen hafta zar zor bi randevu aldım sabah gidecektim oğlum hastalandı ateslendi gidemedim bende iptal ettim yarın giderim diye randveuyu saati yaklaştığı için iptal ettiğim için 13 kasıma kadar hastanede sıra önceliğim olmayacakmış e napiyiyim ben yeni hamile olduğumu öğrendim kan verdim kanda çıktı iki gün sonra gel dedi doktor gidemedim de 13 kasıma kadar bebek 8 haftalık olacak folik asit verecekti doktor kan idrar alacaktı beta hcg de yükselme var mı diye hiç biri yapılmadı bu ne biçim sistem ya zaten randevu alamıyorum saçma sapan işler gitsem doktorumdan rica etsem acaba alabilir miyim sıra sizde olan olmuş muydu