Merhaba kızlar, Şubat ve Mart aylarında kalp ameliyatı oldum gebe kalabilmek için. Aort kapağım biyolojik aort kapağı ile değiştirildi. Kan sulandırıcı kullanımı ve refakat dönemimi takiben de gebe kaldım. Şu an 15. hafta içindeyim.
Yerli/yabancı kaynakları araştırdığımda çok bir şey bulamadım. Kapak replasmanı olup doğum yapan var mı aramızda? Nasıl ilerledi süreç sizin için merak ediyorum.