BilgemAnne 2 gün sonra planlı sezeryan olacagim. Sezeryan veya hastane hakkinda öneri ve görüşlerinizi bekliyorum💕
Sukran4066 BilgemAnne Bilkent’te 2022 de riskli hasta olduğum için 2 ay yattım B blokta. Doktor ve hemşireler mükemmeldi. Hemşireler daha iyiydi. Blok ismini veriyorum çünkü diğer bloklara da geçmek zorunda kalmıştım Biraz garipsenecek ama A ve C blok çok kötüydü hemşire olarak. Yer açıldıkça B bloka tekrar geçtim. Doğumu da orda yaptım yatışım varken. Çıkarken arkalarından Allah razı olsun diyerek çıkmıştım. Kolay değil 2 ay hastanede süreci..
Gozde005 BilgemAnne merhaba doğum yaptınız mı inşallah Bebek de sizde çok iyisinizdir bende Bilkent’te takipliyim 38+3 teyim makat gelişli olduğu için sezaryen dediler ama gün vermiyor doktor doğum başlayınca gelirsin diyor siz nasıl planlı gün aldınız
BilgemAnne Aysgllarkn tabiki bilgim var baştan beri sehir hastanesi takipliyim. Gebe okulu vs hwpsine katildim. Bu mecrada acaba orda dogum yapan görüşü olan var mi diye sormak istedim.
Aysgllarkn BilgemAnne anladım, ben perinatoloji bölümünde 2024 eylülde doğum yapmıştım o zaman benim pek güzel anılarım olmamıştı, gerek doktor gerek hemşireler açısından ama inşallah şansınıza sizin karşınıza iyi insanlar çıkar 🌸
bet34_ BilgemAnne ben 20haftalik hamileyim Sincan’a takipliyim baştan beri aksi bir durumda şehir hastanesine son hafya gittgim zaman doğuma alırlar değil mi bilginiz varmı benim ilk sezeryan buda sezeryan Sincan’da doğum olacak ama aksi bir durumda gitmem gerekirse aliyorlarmi bilginiz varmi
emmy06 BilgemAnne yakın arkadaşım orada perinatolojiden takipliydi doğum yaptı. Sezeryan dı çok da memnun kalmıştı
susaMom_ Gozde005 Belki döner diye bekliyorlar muhtemelen ilk doğumunuzsa normal doğuma zorluyorlar genelde
Kabiyra00 BilgemAnne merhabalar. Hangi doktora takipliydiniz? Ben de 30.haftadayim. doktor hâlâ secmedim. Çalıştığım için düzenli olarak da gidemedim bilkentte, ilçe hastanesine gittim genelde. İzne ayrılmışken bir doktor tercihi yapmak istiyorum artık.
muutluanne BilgemAnne nasıl gecti kac haftalık doğuma girdiniz doktorunuz kimdi biraz daha detaylı yazarmısınız