yorgunamaumutlu detaylı ultrason ve şeker yüklemesi harici hiçbişey yaptırmadım, şekerde mecburen yaptırmak zorunda kaldım çünkü suyum aşırı aşırı fazlaydı ve bebek bi anda 7günden 14gün çnde gitmeye başladı ondan dolayı yaptırdım, inşallah cuma günü doğumum olacakk, hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah. Doktorunuzun yaptırmanız için gördüğü gerçekten önemli bir sebep varsa tabiki yaptırılır ama herşey yolundayken kada karıştırmaya gerek yok diye düşünüyorum