merve1234456 Park yatak daha mantıklı gelmeye başladı ama marka olarak ne alsam kararsızım ahşap beşikleri de çok öneren görüyorum sizce hangisi? Park yatak kullandıysanız hangi marka önerirsiniz
myangelson merve1234456 park yatak. Elele bonte kullanıyorum. Ama madre de alabilirmisim çok memnunum
1kovakizi merve1234456 bana herkes park yatak önerdi ahşap beşik belli bir aya kadar ama park yatak anne yanı da olabiliyor 3 yasına kadar net kullanabilir kraft paris var bizde
Seloloo merve1234456 elele bonte aldım. Hevesli 2 kere kurdum kaldırdım taşınması kapanması vs kolay. Şehir dışında yaşıyorum ailelerden uzak. Gittiğimde uzun süreli kalacağım için bana park yatak daha mantıklı geldi
beyzzsenturkkk merve1234456 ahşap beşik kaba veyer kaplıyor çok gereksiz hantal bişey asla önermem yerine sallanan bi zaman sizi idare edecek bişey alın 1 yasına gelmeden de montessoriye geçin sere serpe yatsın
inlilyd merve1234456 ben park yatak aldım çok kullanışlı geliyor bi yere gittiğinde götürmesi hem çocuk yerini yadırgamaz rahat yatar diye mantıklı geldi ben prego aldım
Sydaglsen merve1234456 park yatak almadı ama çok pişman olan biriyim 🤷🏻♀️ beşiği boşverin işe yaramaz😄
Turuncukelebek Ben sallanan beşik almıştım uygun fiyatlı Polly marka güzeldide memnundum ama 8 ay kullanabiliosunuz sonra bebek içine sigmio o yüzden bu sefer park yatak alıyım diyorum beşik kırıldı zaten benim yuzumden