buse2507 sraleyna sağol canım sanırım atlatamadık ya uzamış sarılık Salı günü gittik 14 çıktı pazartesi tekrar gideceğiz
sraleyna bilgemomy zamanla geçer dedi doktor rengi açıldı ama çok şükür, görünce teste gerek yok belli geçmeye başlamış tekrar dönerse uykuya falan gel dedi
sraleyna bilgemomy zamanla geçer dedi doktor rengi açıldı ama çok şükür, görünce teste gerek yok belli geçmeye başlamış tekrar dönerse uykuya falan gel dedi
sraleyna Bumah çok şükür atlatmışsınız gözünüz aydın olsun gerçekten zor bir durum beslemek için bile zor uyandırdım çocuğu 1 hafta