Snmrzgr0 öncelikle bence korkma zaten agrın sızın illaki olacak ama normal olma sansin varsa normal ol ikiside acılı bisey tabiki ama dogumdan sonra bebeğinle daha rahat ilgilenirsin. Ayrıca her türlü dikisin olacak ve genelde kendi atan dikiş yapıyorlar yani atılırken de hissetmiyosun sonra hafif sizi oluyo