ruzgar_bulut_ İkiz anneler ilk nst ye hangi hafta girdiniz. Yarin tam 32 oluyoruz ve sezeryan gununu hangi haftada aldiniz bu kontrolümde gün verir mi acaba cok heyecanliyimm
DuruDefne_mommy ruzgar_bulut_ ikiz gebe değilim😊ama kontrolüm 34 e denk gelince doktorum hemen istemişti nst.Bu kontrolünde yüksek ihtimalle girersin sende ama gün için erken olabilir.35+5 im doktorum haftaya gün vericek bana
Havin49_ ruzgar_bulut_ 20 haftalık ikiz bizimde bakalım heyecanlıyım oğlumda 27 haftalık nst ye başlanmıştı
alvert555 Bende 32 haftama girdim de gittim nst için doktorum bir sorun olmadığını sürece 34 de başlandığını söyledi sezeryan tarihi için aslında konuşmada konuştuk şimdiden