Srfn11 Meryem20 İlk dogumun olucak 25. Haftadaym. Birkac tane yamak isteyen duymustum ama sezeryanin suresi geceli ne kdr oldgu onemliymis bu durumlarda sanirim postun yukarida kalsin die yaziorum🙏🏻✋🏼
tesbihlibebek 4 sene varsa arada doktoruna danış muayeneni yapar ona göre normal yaparsın çünkü 3-7 sene arasında toparlanıyormuş
FiruzeHilal benim inşallah üç sene olucak arası vakti zamanında gelirse bebeğim. birincisinde bebek ters olmasaydı açılmam yeterliydi ama sezeryan normal benim için farketmiyor normal doğumda kesi atılması olayı canımı sıkıyor.