Dk192201 Kızlar bu ay Klomen kullandım beş gün. 20 Ekim kontrole gittiğimde 21.5 ve 19 mm yumurtam vardı çatlatma iğnesi oldum cuma günü 11. Günde test yaptım aşır silikti ama bugün baktığımda böyle belirginleşmiş sabah yine test yapıcam ama sizce var mıdır
Dinolisoo Dk192201 11 günde pek test önerilmez ilaç dolayısıyla pozitif çıka bilir diye. Belirginleşmesi de kurumayla alakalı gebelikle değil. Sabah yapacağın test daha net sonuç verir. Ben ilk testi 14 günde yapmıştım. Yanılma olmasın diye doktorum öncesinde yapma demişti.
busrax_ Dk192201 ben de bu ay ovitrelle kullanmıştım 11. günde hiç çizgi yoktu inşallah sizde gebelik oluşmuştur
birdilektut15 Dinolisoo Dk192201 canım benim 10. Gün negatifti 11.gün pozitif olmuştu diye hatırlıyorum ya da 11.gün negatif 12.gün pozitifti böyle bişeydi ama bence seninki pozitif gibi geldi bana
Dk192201 Bana da regli olmazsan gel demişti bende aşırı uyku hali olunca birde göğüslerde şişlik yanma olunca şüphelendim aslında sabah tekrar test yapıcam bakalım artık teşekkürler bu arada
Dk192201 Melesef gebelik yok bugün test yaptım koskoca negatif 🥹 bugün de regli olmam gerekiyor 14. Gün artık bakalım hayırlısı olsun ümitliydim aslında ilk defa yumurta takibi yaptırmıştım ama