mlkunal kesin 7 sülalesi sgk sız, işsiz asgarinin asgarisinde çalışan bir eş şartı koyarlar 😂 kadına verilen başka eş başka yani, eşim sgklı çalışabilir asgari üstünde de çalışabilir ama bana çıkarıp ayda kendime harçlık olarak 2-3bin bile veremiyor ne 2si bin bile alamıyorum. Bişey diyemiyor insan geçim çok zor çünkü. 11yerine 5versinlet çalışmayan her anneye versinler tek şart çalışmamak olsun. Hepimiz faydalanalım. 11i sadece torpilli kısım almasın en azından