Merhabalar taşındığım için doktorumla iletişimi kaybettim, yeni bir doktorda bulamadım. 1.5 sene önce çikolata kisti ameliyatı oldum. Tekrarlamaması için visanne kullanıyorum. Doktorum gebelik düşününce bırakabilirsin dedi, ama gebelik denemesinden 3 ay öncede folik asit kullanmanı öneririm demişti bu şekilde son görüşü aldım. Peki sizce visanne kullanırken folik asit kullanmaya başlasam 1 ay sonra visanneyi bırakıp gebelik denemelerine başlasam ikisini aynı anda kullanmak sorun olur mu? Deneyimi olan paylaşırsa çok sevinirim. Yapay zeka aynı anda kuşlanabileceğini söylüyor ama doktorada gidemedim tecrübesi olan paylaşırsa sevinirim 🙏