Bus51 Merhaba 20. Haftada tetanoz aşısı olmuştum,2. doz için sağlık ocağından aradılar ,herkes 2. dozuda yaptırdı mı ?
betulmommy Bus51 bende 20. Haftamda olucam 2. Doz mecbur olucaz tabii hatta bana doğumdan sonrada olucaksın dedi doktor
Bbgg Bus51 evet ben de sormuştum 2. Doz gerekli mi diye evet tabiki dedi doktorum ama benim son 5 yıl içinde tek doz tetenozum olduğu için 1. Dozda kalıcam ben karma yaptırmıştım zaten tdap
Lexias Benimde olmam lazım sabahtan mı gitmek lazım illa ve sıra alıp doktor yanına girmem mi lazım direk hemşireye gidebilir miyim