Kızlar 27 günlük bebeğim var mama vermek istemedim ama sezeryan oldum başta sütüm gelmedi hemen biberon kullandım ve bu devam etti aslında biberon Philips avent yavaş akış kullanıyorum ama bebeğim beni emmek istemiyo bugün hiç bir şekilde gögüsümü tutturamadım ağlıyo almak istemiyo kendini geri çekiyo sütümü sağıp vermek zorunda kaldım daha çok küçük döndürmem lazım yardım başına gelen varmı ne yapmam lazım nasıl bir yok izlemeliyim