rapunzel33 ayyyy bak simdi V For Vendetta mükemmel bir filmmmm hayatimda izledigim en iyisi olabilr sonra Avengers guzel Dr strange guzel Galaksinin Koruyucuları guzel sonra ay bak Karanlıklar Ülkesi de çok güzel bak.baklm bunlara bende film cokkk animasyon seversen Alita da cokk güzel böyle cocukca bir animasyon değil inanilmaz iyi bir animasyon bak baklm bunlara bi begencen mi