Sevim010 Yalancı sancı kaçıncı hafta da başlıyor kızlar ? Arkadaşım 35 haftalık hamile hiç yalancı sancısı falan yok komşusu belki bebek o haftasına daha gelmemiştir diye aklını karıştırmış bi yardımcı olur musunuz Kaçıncı haftalarda başlıyor nasıl bir sancı ?
Migrenligebe Sevim010 herkes yasamiyor diye biliyorum. Misal bana 2 defa oldu 35. Haftada falan. Daha da olmadi, 38’deyim. Ayrica herkesin farklidir, bi kadinin yasadigi her hmilelik bile farkli oluyor, kafaya takmasin.
Sedalii Sevim010 kişiye göre değişir o ne saçmalık ah şu komsular yok mu teyzeler yengeler allah onalrdan kimsenin başına vermesin 😂😂😂 37 haftalıkken flan basladı benim ama kardeşimin hiç bi sancısı yoktu neyi suyu geldi ne nişanı yaşancı sancının s si yoktu bian açılması oldu suni sancıyla normal doğurdu. Yani hamilelik herkeste çok farklı
Sevim010 Migrenligebe bana az önce whatsapp tan yazmış ☺️ Bende dedim psikolojik olarak kendi kendine sancı yapacaksın 😀
Sevim010 Sedalii zaten şu etraf insanları bu hale getiriyor Psikolojik olarak çok etkileniyoruz her denilenden bide hamilelik hormonları çok farklı olunca