Merhabalar. 27+1 de dün doktora gittim. Ben 17 haftama kadar hiç kilo almamıştım sonrasında da 10 haftada 7 kilo almışım. Benimle birlikte bebekte almış 1200 gr oda. İkimiz içinde çok olduğunu söyledi doktorum şeker yüklemesi yaptık sonucu henüz bilmiyorum ama şeker çıkmasa da diyet yap dikkat et diye uyardı moralim bozuldu biraz. Çok mu sizcede siz kaç kilo aldınız ?