Cerenora34 ben gebe olduğumu bilmiyordum 1 aylıkmış açma boyama yaptırdım.dr çok kızdı düşük yapabilirsin yapmasan Bile koa hastası olmasını ister misin diye.yani aslında sakıncalıymış birçok şey ama bazıları şanslı bebekler zarar görmüyor. Onların ki görmüyor diye senin bebeğinde görmeyecek diye birşey yok dedi