Hamileliğimin 7. ayında öksürük gelmişti. Çok fazla geceleri bile uyutmuyordu. Doktor bana o zaman prospan vermişti doğal öksürük şurubu dedi başka bir şey veremem dedi. Ama yinede doktoruna sormadan kullanmamanı tavsiye ederim. Doğal bile olsa belki içerisinde olan bir şey alerjen etki yapar.