Ben nisan başı doğum yapacağım ama nisan sonu yine daha sıcak olacak. Ben yarı yarıya yapıcam yarı uzun kollu yarı kısa kollu 0-3 alıcam sadece zıbında olmayacak sonuçta aşırı almam ama yenidoğan üst çok değişiyor ister istemez lazım olacak. Yaz için 3-6 ay kısa kollu atlet tarzı ala bilirsin. Bebekleri çok sıcağa alıştırmaksa iyi değil çabuk hasta olurlar. Doğar doğmaz kalın kalın giydirmemek daha iyi diyorlar.