Benim de çarşamba günü son sabah suni ile başlayıp yatış vericekler. Bebekte tık yok. Son iki haftadır bazen şiddetli regl ağrısı oldu bazen alttan batma hisleri bazen karında sertleşme, hatta 2-3 gün önce nişan da geldi ama bebiş gelemedi :( sancılarınız başladı mı? Yorumlarda başlayacak demişşler