Kızlar yarın kızımın doğum günü eşim yanımızda değil görevde. Ben de Salı günü doktora gideceğim. Sizce doğum gününü nasıl kutlamalıyım eşimi mi bekleyeyim yoksa evde küçük bi pasta yapıp okula mı götürmeliyim Salı günü. Kafam çok karışık ne yapsam ya. Evde kutlasam babası yok zaten hep yalnız geçiyor sizler bir fikir verir misiniz?