Evet ikinci bebeğimizin cinsiyetin dün öğrendik çok şükür biz kız bebek beklerken haneye bir erkek bebek daha geliyor Rabbimin izniyle :) biz şimdi kız olur diye kız bebek ismine yoğunlaşmıştık erkek ismi hiç düşünmedik ama eşim Alpaslan ismini hep beğenir onu koyalım diyor ama biz alp arslan değilde alpaslan koyalım dedik internetten biraz araştırdım karşıma hep alparslan olarak çıkıyor isim aslan ile arslan arasında ne fark var anlamıyorum fikirlerinizi almak isterim