sevvalklc Kızlar 33+2 haftadayım öksürük var çok kötü bir haftadır artık kemiklerim acıyor öksürükten geceleri uyuyamıyorum hiç ne yapsam da yaramadı başına gelen var mı varsa da nasıl geçirdiniz ya sinirlerim bozuldu artık
penbe_karisi Çok kotuu ya bende 13 haftamda çok kötü grip olmuştum öksürük beni mahfediyordu ballı limonlu su iciyordum yada sürekli ılık süt