Kızlar geçen hafta kontrole gittiğimde üç santimlik bir kanama alanım olduğunu ve düşük riskim olduğunu öğrendim tek defaya mahsus kanama görmüştüm şu an progestan iğneleri ve fitil kullanıyorum bir haftadır düşük riskinden dolayı banyo etmiyorum korkuyorum açıkçası sizce banyo etmemde bi problem olurmu tecrübelerinizi veya fikirlerinizi belirtirmisiniz ☺️