Selam hanimlar. İlk bebegimde enfeksiyon sebebi ile 10 gun hastanede kalmıştık bu yüzden eve gelene kadar yani göbek bağı düşene kadar banyo yaptirmamistim. Ama simdi nasip olursa 2. Bebeğimde direkt eve geçersek her gün banyo yaptırmak sağlıklı diyor annem. Ama göbek bağı düşene kadar banyo yaptırmayın diyor uzmanlar. Siz yaptırdınız mi? enfeksiyon vs yaşayıp da pişman olan var mi?