Herkese mutlu pazarlar dilerimm 🤍 riskli bir hamilelik sürecindeyim serklaj oldum ve sürekli yatıyorum, doğuma kadar da yatacağım. 20. Haftaya gireceğiz. Bu zamana kadar hep çok erken dedim ve hiç bir şey almadım hatta çevremi de tembihledim hediye vs almayın diye. Şimdi Kasım indiriminde büyük parçalı şeyleri almak istedim bu sefer eşim daha erken diyor. Bende her şeyin tek seferde alınamayacağını düşünüyorum. Bi yanım çok endişeli ama bir yanım da artık ufaktan başlamak istiyor. Ne yapacağımı bilemedim. 🤷🏼♀️