Nevagibi Kızlar 28ekimde iğneyi vurmuştum, bugün etkisi hala devam ediyor mu onu öğrenmek için test yaptım, İlk idrarla değildi ama hiç silik bile çıkmadı bu kadar erken geçmiş olabilir mi etkisi ? Daha önce deneyimleyen var mı bu şekilde
myangelson Nevagibi iğne etkisini her vücut farklı atar bazıları 9-10 günde atar bazilari 2 günde. Önemli olan 14. Gün yapılan test
Nevagibi Kaldıkça hayalet çizgi oluştu çok az kuruma çizgisi o da, innovita gebelik testi kuruma veriyor zaten
Nevagibi myangelson bugün negatif çıktıysa muhtemelen sıfırlanmıştır 10.gün test yapsam yanılma payı olur mu sence
myangelson Nevagibi olur ben iğne yaptırdığımda norolojinin verdiği ilacı kullanma ihtimalim olduğu için test yapmıştım 10 veya 11 günü negatifti test hatta ilacı da kullanmıştım çok zorda kaldığım için. Sonra negatif zaten diye test yapmayacaktim ama eşim yap yine de doktora negatif deriz en azından dedi. Öylesine yapmıştım 14. Gün ilk idrarla silik pozitif çıkmıştı. Kan verinde 115 olduğunu gördük
Nevagibi myangelson yaaa demek öyle sonradan pozite dönme ihtimali oluyor hemde 11. Günden sonra ben 10. Günde varsa var yoksa yoktur diye düşünüyordum hep
myangelson Nevagibi bende öyle sanmıştım ama normali 12 den sonra dikkate alınır . Yani 14. Gün tam koyu değildi mesela silikti. 12. Gün test yapsam muhtemelen çok daha silik belli belirsiz bir çizgi görecektim
myangelson Nevagibi iğneden sonraki günden hesaplanıyor günler benim de öyleydi yani iğnenin 15. Günü oluyor
Nevagibi myangelson benim çatlamanın 12. Günü adet oluyorum genelde o yüzden varsa 10. Gün çıkar diye düşünüyorum ama nasip kısmet tabi belli olmaz 10da negatif olup 12de pozitif görürürm belki inşallah çift çizgi görürüm ya 😥😥😥