nerm629_ pazarları klasik oldu artık eşiminde arkadaşı abisi de geleceği için benim için en kolayı fırında tavuk pilav tek olsaydım bugün aklımdan yüsük çorbası falan geçiriyordu aslında her gün ayrı sıkıntı yemek mevzusu evin işi iki kişi olmaya rağmen hiç bitmiyor makina hiç susmuyor yarın bir gün bebişlerimizde gelecek bizler ne halde oluruz artık😅